Hoe kan ik aangifte doen voor de verzekering na een ongeval?
Download het document, vul de gegevens in en verstuur naar arena@arena-nv.be.
Ik ben mijn clubkaart kwijt? Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
Bij verlies van kaart kan je een nieuwe kaart aanvragen via het formulier https://app.twizzit.com/go/kscolve-club-kaart-kwijt.
Hierbij worden de drukkerskosten van 2.5 euro aangerekend.
Uw kaart zal gedrukt worden bij het eerstvolgende drukmoment (begin van het seizoen, januari, einde van het seizoen zijn vaste momenten) en we zullen je laten weten waar je de kaart kan oppikken.
Er is een fout gebeurd bij het opladen / gebruiken van uw clubkaart
Ondanks dat onze toogdienst zijn best doet om alles juist te doen, gaat er af en toe iets mis.
Om je te helpen het juiste bedrag op de kaart te krijgen, kan je ons via het formulier laten weten dat er iets is mis gegaan. https://app.twizzit.com/go/kscolve-help-bij-fout-opladen.
Gelieve dit binnen de 2 weken van de fout te melden, dan kunnen we eenvoudig nog alles opzoeken.
Indien het een oplading betreft, die niet op de kaart gekomen is, bezorg ons dan dag en tijdstip van oplading alsook een bewijs van betaling van uw bank.
Indien het een foute ontlading of betaling betreft, vragen we een contact persoon die achter de toog stond.
© 2023, website powered by Twizzit.com